FANDOM

Żal i zrozumienie

Rozdział 11

後悔と納得
Kōkai to Nattoku
Informacje
Data wydania 27 października 2008
Rozdział 11
Tom 2
Nawigacja
Poprzedni
Niepewność i nadzieja
Następny
2 na 10

Żal i zrozumienie (後悔と納得, Kōkai to Nattoku) to jedenasty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 27 października 2008 r.

OpisEdytuj

Takagi wyjaśnia Mashiro, że Kaya przyszła bo się martwiła a z Iwase prawdopodobnie chodzi. Kaya nalega by wybrał między nią a Iwase. Takagi tłumaczy, że nigdy nie wspominał, że chce z którąś z nich chodzić. Gdy Iwase zapytała go czy jej nienawidzi odpowiada, że nie a gdy zapytała czy ją lubi, że to coś pomiędzy nienawiścią a miłością. Powiedział Kayi, gdy miała wychodzić, że ją też lubi. Wtedy pyta je obie czy one go lubią. Kaya odpowiada, że tak bardziej niż przyjaciela a Iwase, że tak (inaczej nie uścisnęłaby mu ręki). Takagi wyjawia, że chce być mangaką i nie ma czasu dla dziewczyny. Kaya powiedziała, że będzie go w tym wspierać a Iwase, chce by przestał robić mangę inaczej będzie tego żałował. Odpowiedział jej, że może żałować tylko, że marzenia się nie spełniły a nie tego, że chciał je spełnić. Gdy Iwase wychodziła powiedział jej, że może się z niego śmiać. Ona ze łzami w oczach powiedziała, że nie potrafi tego zrobić.

Gdy Takagi powiedział Kayi, że wypytywał o Azuki tylko dlatego, że Mashiro ją kocha. Wnerwiła się i go uderzyła. Potem uderzyła go jeszcze trzy razy a Mashiro powiedział, że umówi ich z edytorem. Na spotkaniu z edytorem, okazało się że Hattori zapomniał wyników i muszą iść do działu edytorów. Tam omawiają ich pracę. Potem rozmawiają chwilę o Niizumie i o tym, że już będzie serializował swoją serię. Gdy rozmawiają o tym czy jak uda im się zrobić manuskrypt z nastawieniem na serię to ich wydadzą. Gdy Hattori mówi, że tak się raczej nie stanie. Wtedy podchodzi do nich redaktor naczelny.