Bakuman Wiki
Advertisement
Kosugi Tatsurou

Kosugi Tatsurou

Informacje
Kanji 小杉達朗
Romaji Tatsurō Kosugi
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Zajęcie Edytor
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Historie Klasa Prawdy
Seiyu Yuki Kaji
Debiut w Anime Odcinek #57
Galeria

Kosugi jest świeżo zatrudnionym edytorem Weekly Shōnen Jumpa. Już na początku pracy został edytorem Toru Nanamine, który był uważany za świetnego mangakę.

Wygląd[]

Ma średniej długości ciemne włosy, które lekko przesłaniają jego okulary. Zazwyczaj ubrany jest w koszulę.

Osobowość[]

Początkowo pokazał wielkie idee jaka powinna być manga. Później złamał się i powiedział Hattoriemu o sposobach jakich używa Nanamine. By być dobrym edytorem czytał wiele mang i sam prowadził analizy.

Seria Bakuman[]

Klasa Prawdy[]

Cieszy się, gdy dostał pracę z Nanamine ponieważ uważał, że jest pracowity i ma talent do mangi. Gdy zobaczył, że wrzucił Klasę Prawdy do internetu, zadzwonił i kazał mu ją usunąć.

Gdy odkrył sposób tworzenia mangi przez Nanamine, zgadza się by dalej tak robił, lecz kilka razy próbował namówić go do pracy z nim. Później mając już dość, rozmawia o tym z Hattorim. Przychodzi dalej odbierać manuskrypty. Gdy manga Nanamine jest blisko anulowania, prosi Ashirogi Muto by walczyli z nim tą samą historią.

Powrót autorów weteranów[]

Gdy Nanamine miał stworzyć one-shot, który zajmie 3 miejsce inaczej nie będzie mógł więcej pisać dla Jumpa, nakazano mu pracować z nim. Zrobił to chociaż niechętnie. Twierdzi, że jest ciekawy lecz mało shounenowy. Później przychodzi przekazać mu wyniki. Potem widzimy go na ślubie Aoki i Hiramaru. Gdy Shun zgłasza się do redakcji z imieniem do kolejnej mangi on zostaje jego edytorem.

Advertisement