FANDOM

Miyuki Haruno Azuki
Miyuki Haruno
Nazwa
Kanji 春野みゆき
Romaji Haruno Miyuki
Informacje
Płeć Kobieta
Wiek
  • 42 (Debiut)
  • 52 (Obecnie)
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Gospodyni Domowa
Status Personalny
Rodzina
Głosy
Seiyu Kikuko Inoue
Angielski Głos Veronica Taylor
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #3
Miyuki Haruno jest matką Miho i kobietą którą Nobuhiro Mashiro kochał. Ona także kochała Nobuhiro, lecz nie umiała tego wyznać. Później poślubiła kogoś innego. Oglądała Legendę Superherosa, kiedy Miho była młodsza. Bohater tej mangi opiera się na ich związku. Chce by Mashiro i Takagi zostali mangakami.

WyglądEdytuj

Miyuki wygląda bardzo młodo, mimo swojego wieku. Na głowie ma loki. W młodości wyglądała identycznie jak Miho.

OsobowośćEdytuj

Miyuki jest bardzo miła. W młodości była bardzo nie śmiała co widać, gdy nie mogła wyznać swojej miłości ukochanemu.

Seria BakumanEdytuj

Pierwsze Kroki w mandze i Mama AzukiEdytuj

Mashiro i Takagi po przeczytaniu listów do Nobuhiro, przychodzą do niej by dowiedzieć się czy to prawda. Dowiadują się że kochała go, lecz nie potrafiła wyznać mu miłości. Na końcu życzy chłopakom, by udało im się zostać mangakami.

Później widzimy ją kilka razy, np. gdy wraca z córkami z zakupów oraz gdy pyta Miho, czy spotyka się z Mashiro.

Serializacja ReversiEdytuj

Przychodzi do pokoju Miho i mówi, że jej siostra chce wspólnie poznać wyniki. Gdy poznają wyniki, jest ucieszona że córce udało zdobyć się tą rolę. Gratuluje córce i rozmawia z jej siostrą o miłości Miho i Mashiro. Wyjawia, że zaczęło się to już w podstawówce.

Dzień przed emisją pierwszego odcinka Reversów, Miho mówi jej, że Mashiro przyjedzie do niej. Miho twierdzi, że jeśli chodziłoby o oświadczyny to powiedział by jej i tacie wcześniej. Stwierdziła wtedy, że to pierwsza randka jej córki i Mashiro. Powiedziała jej, że może wtedy nie wracać do domu.

W dzień premiery anime, ogląda go wraz z córkami. Po zakończeniu, mówi, że było świetnie i gdy przyjeżdża Mashiro, życzy Miho powodzenia.