Bakuman Wiki
Advertisement
Czekolada i Akamaru

Odcinek 11

Sezon 1, Odcinek 11
Kanji チョコとNEXT!
Romaji Choko to NEXT!
Data Emisji 11 Grudnia 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek 10 i 2
Następny Odcinek Kolacja i Koniec Szkoły

Czekolada i Akamaru (チョコとNEXT!, Choko to NEXT!) to jedenasty odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 11 Grudnia 2010 r.

Opis[]

Eiji Niizuma wracając ze szkoły widzi kurka, po czym biegnie przed siebie krzycząc Czarny Kruk. Ludzie dookoła niego patrzą się ze zdziwieniem.

Yujiro przychodzi do mieszkania Eijiego i słyszy, że strasznie głośno słucha muzyki. Mówi mu, że to przeszkadza sąsiadom i prosi go by narysował 50-stronnicowy one-shot. Eiji mówi mu, by wybrał sobie jakiś z leżących na podłodze, gdyż narysował cztery rozdziały by się zrelaksować po szkole. Później mówi mu, żeby przyszedł sam go odebrać bo Eiji nie lubi pociągów, ponieważ jest w nich za dużo ludzi. W pracowni Mashiro mówi Takagiemu, że wróci do starego stylu czyli takiego jak w Wiedzy i Pieniądzach. Później rozmawiają o swoim pomyśle a kończą na rozmowie o Miho. Następnego dnia w szkole Takagi i Mashiro przygotowują pomysły na swój skrypt. Ich znajomi otaczają ich lekko utrudniając im pracę. Wracając do domu rozmawiają o testach do Liceum. Takagi mówi, że w święta idzie z Kayą pooglądać światełka i proponuje Mashiro by wybrał się z nimi wraz z Azuki, lecz on momentalnie odmawia co nie dziwi Takagiego. Przy rozstaniu mówi mu, żeby nie angażował się za bardzo z Kayą bo może mu się manga znudzić. Następnego dnia Mashiro w szkole myśli o tym, że po zakończeniu roku już nie spotka się z Azuki. Gdy mówi Takagiemu by szli do pracowni, w odpowiedzi słyszy, że nie może bo ma wyjście z Kayą.

Takagi czaka na stacji i gdy przychodzi Kaya jest zdziwiony jej strojem. Gdy Kaya wymyślała sposób na kontakt jakby się zgubili, Takagi bierze ją za rękę i proponuje by już zaczęli. Świetnie się bawili a potem zaczęli rozmawiać o związku Azuki i Mashiro. A gdy Takagi odchodził Kaya podłożyła mu nogę. Później ciężko pracują by skończyć swoją pracę. Gdy skończyli ustalili, że pójdą pokazać imie 4 Lutego zaraz po egzaminach. Mashiro mówi, że nic nie umie na egzaminy i Takagi daje mu ściągę z ważniejszymi zagadnieniami. Po egzaminach zanoszą imie do oceny Hattoriemu, który uważa że jest dobre, lecz czegoś jeszcze mu brakuje. Proponuje im by dodali pomysły z poprzedniej pracy, czyli superkomputer i system rang. Po poprawieniu przynoszą je znowu i Hattori mówi, że napewno dostanie się do akamaru. Tłumaczy im, że sędzią będzie zastępca redaktora naczelnego, lecz i tak ostatnie słowo należy do naczelnego. I tak mijał czas, aż nastały walentynki. Kaya przynosi Takagiemu ręcznie robione czekoladki a Mashiro daje prezent od Azuki. W domu otwiera prezent, w którym są czekoladowe ołówki i liścik z tłumaczeniem, że nie mogła zrobić czekoladek, gdyż byłoby to dla niej zbyt zawstydzające robić je przy rodzinie. W redakcji Zastępca Redaktora Naczelnego wraz z jednym z kapitanów wybierają prace do Akamaru. Hattori informuje chłopaków, że ich manga zostanie wydana z czego się bardzo cieszą. Informuje ich także, że Eiji Niizuma też będzie miał w nim one-shota. Mówi im, że muszą go pokonać.

Występujące Postacie[]