Bakuman Wiki
Advertisement

Yoshihisa Heishi był zastępcą redaktora naczelnego a później awansował na redaktora naczelnego.

Wygląd[]

Heishi jest wysokim i szczupłym mężczyzną. Ma średniej długości proste ciemne włosy, brodę i wąsy. Ma pociągłą twarz i nosi brązowe okulary.

Osobowość[]

Jest poważnym edytorem i ma rozległą wiedzę o mandze.

Seria Bakuman[]

Serializacja Kruka[]

Gdy wynikły problemy z tego, że Eiji rysował Kruka a nie Yellow Hit, Yujiro dzwoni do niego. Na początku jest wnerwiony, lecz oddaje telefon Sasakiemu gdy zostaje o to poproszony. Jest obecny przy rozmowie Yujiro z Redaktorem Naczelnym.

Zakończenie Run, Daihatsu Tanto![]

Jest obecny podczas rozmowy Ashirogi Muto z Redaktorem Naczelnym o zakończeniu Run, Daihatsu Tanto!, gdyż nie pokonają nią Eijiego.

Serializacja PCP[]

Na spotkaniu serializacyjnym, na które zostało zgłoszone PCP odbyło się głosowanie. On był na początku na nie, lecz gdy mieli zakończyć głosowanie zmienił swój głos na tak.

Zmiana redaktorów[]

Gdy został przedstawiony był zastępcą redaktora naczelnego w Weekly Shōnen Jumpie. Po przeniesieniu Sasakiego do nowo utworzonego Hissho Jumpa został awansowany na redaktora naczelnego.

Serializacja Reversów[]

Gdy Ashirogi Muto dostali serializację Reversów zdecydowano, że będą oni wydani w Hisshō Jump, lecz później zmienił decyzję. Rozporządził, że PCP zostanie przeniesione do Hisshō Jump, a Reversi zostaną w Weekly Shōnen Jumpie. Później wyraził zgodę na adaptację anime Reversów. Gdy Ashirogi Muto chcą zakończyć go wcześniej, na początku się nie zgadza lecz zmienia zdanie. Załatwia też wszystko ze studiem.

Ciekawostki[]

  • W rzeczywistości Yoshihisa Heishi był edytorem Yu-Gi-Oh! i Ninku.
Advertisement